En Popüler Yalanlar

| | | 20 Temmuz 2013 Cumartesi Unknown 1 yorum
Kimse ben yalan konuşmam demesin illa ki pembe de kırmızıda olsa söylemişizdir.

Bazen bir ilişkiye başlamak için bazende ilişkimizi kurtarmak için yada birilerini mutlu etmek için dile getirmişizdir.

İşte en çok kullanılan o popüler yalanlar:




  • Bütün kadınlar güzeldir... 
  • İki saat kapıda bekledim, açan olmadı... 
  • Seni düşünmekten bütün gece gözüme uyku girmedi... 
  • Sen bi de beni gençliğimde görecektin... 
  • Ağlamıyorum... Gözüme bişey kaçtı... 
  • Seni leylekler getirdi yavrum... 
  • Akşama erken gelicem... 
  • Bu aldığım en güzel hediye... 
  • Ağzıma sigara sürmedim... 
  • Ben almiyim rejimdeyim... 
  • Kadınlar en çok kel erkeklerden hoşlanır... 
  • İşim bitsin ben seni ararım... 
  • Bir kez olsun yüzüm gülmedi... 
  • Bi`tanem... 
  • Seni Seviyorum... 
  • Ben de tam seni arayacaktım... 
  • Bana yan bakan daha anasının karnından doğmadı... 
  • Merak etme hayatım sekreterimi görsen çok çirkin.... 
  • Merhaba karıcım, mesai yeni bitti de... 
  • Üzülme sevgilim evlenince anneni yanımıza alırız... 
  • Kilolarımla barışığım ben böyle mutluyum! 

bizler pembe yalan söyledik mi ? neden ?

yalan olmadan olmaz ara sıra olcak

1 yorum: